Laman

Jumat, 23 Desember 2016

Puisi cinta bahasa Albania

Puisi cinta bahasa Albania


Ti je forca ime
sunshine im
thesari im
Bota ime
shtrydhje e mia
çdo gjë e mia
dëshira e zemrës sime
ti je dashuria ime e madhe.

Një qiri brenda meje
Një djegie të vogël flaka,
Nxitur nga sytë tuaj, të qeshura tuaj, buzëqeshje tuaj të habitshme.

Një dëshirë e zjarrtë brenda meje
Një dëshirë e madhe dhemb,
Thelluar nga gëzimit tuaj, bukuri tuaj, hirin tuaj kalimtar.

Një dashuri brenda meje
A e përjetshme pasion,
Ju valle midis yjeve, dhe në zemrën time ethe.

une kam qene
Duke i thënë poemë tim çdo
Sa e bukur je.
Por tani unë kam turp për të të treguar atyre
Ju jeni të pasjellshëm
Me, dashuria ime, dhe çdo poemë
Unë kam shkruar deri tani.
Unë nuk dua që ata të mendojnë
Unë jam një gënjeshtar
une nuk jam
Ishe ti
që lidhin zemrën time në zjarr.

1600 milje është një distancë të paimagjinueshme,
paimagjinueshme për shkak se ajo është distanca në mes nesh,
kamera e piksele në një ekran të bëjë të mirën e tyre për të pakësuar dhimbjen,

ai ndjehet vetëm si ata të përkeqësohet kur unë mund të shoh ty, por nuk mund të të mbajë,

I derdh zemrën time jashtë për ju çdo natë dhe ndihem përmbajtje përveç për një gjë,

Unë nuk mund ta mbajë gruan e ëndrrave të mia dhe të saj të gjallë të hahet me mua,
1600 milje është një distancë të paimagjinueshme për dy të dashuruar,
por e saj së shpejti do të shkurtohen.

Para jush, nuk ishte vetëm vetëm një zemër,
Ever në kërkim, gjithmonë duke arritur, por kurrë gjetur.

Para jush, nuk ishte vetëm vetëm një shpirt,
Ever kërkuar, gjithmonë dëshirë e zjarrtë, dhe por kurrë pushimi.

Para jush, nuk ishte vetëm vetëm një mendim,
Ever përpiqet, gjithmonë e dashur, por kurrë përmbushur.

Para jush, nuk ishte vetëm vetëm një jetë,
Ever planifikuar, gjithmonë me shpresë, por kurrë i plotë.

Para jush, nuk ishte vetëm vetëm një shpresë,
Ever qëndrueshme, gjithmonë i rrufeshëm, por kurrë nuk ka arritur.

Para jush, nuk ishte vetëm vetëm një ëndërr,
Ever dëshirë e madhe për të, humbur gjithmonë, dhe nuk besonin.

Pastaj ju gjeti mua, në krahët e dërguar nga lart.
Ju më mësoi mësim madhe e jetës;
Kur dy zemra bashkohen ... kjo është dashuria e mrekullueshme.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar