Laman

Kamis, 08 Desember 2016

Kisah urashima taro versi bahasa Denmark

Kisah urashima taro versi bahasa Denmark


I gamle dage, hvor der var en fisker ved navn Urashima Taro. Han var meget rart, ung og stærk, han kunne sejle en båd langt mere intelligent end dem, der bor ved stranden hus. Han ofte sejlede langt ud på havet, hvor naboerne ofte fejre hendes forældre, der måske en dag ville han gå for langt ud til havet og aldrig komme tilbage igen.

Hendes forældre ved, at dette har, men de forstod, at hans søn er meget god til at sejle, og de er aldrig for mengkuatirkannya. Selvom Urashima returnere langsommere end forventet, de altid ventede på ham uden en qualm. Urashima de elsker mere end deres eget liv, og er stolte over, at han er meget modig og kraftfuld end drenge naboer.

En morgen, gik Urashima Taro at tage en fangst i sit net, som ditebarkannya går aftes. I en af ​​banerne, blandt fisk, der fanges, fandt han en lille skildpadde, der kommer viklet. Turtle Grib det og lagde det i sin egen båd, han holdt på et sikkert sted, så hun kan tage hende hjem. Men med ærefrygt, lytte til skildpadden Urashima tryglede i en stemme meget sagte. "Hvad er min pointe for dig?" spurgte skildpadde. "Jeg var for lidt at spise, og for ung til at tage lang tid, før jeg blev stor. Forbarm dig over mig og tage mig tilbage til havet, fordi jeg ikke ønsker at dø." Urashima Taro venligt medlidenhed PAA lille skildpadde der tiggede, at han slipper den lille skildpadder tilbage i havet.

Et par år efter denne hændelse, da Urashima Taro gå sejler for langt ud til havet, en dårlig storm rammer båden kom og brød båden i stykker. Urashima er en fremragende svømmer, og hun fortsætter med at stræbe efter for at komme til stranden ved at svømme, men afstanden mellem ham og stranden er for langt væk, og på det tidspunkt havet var meget hård, hans magt aftaget, og han er begyndt at synke langsomt. Da han gav op og tænkte, at hun aldrig ville se sin far igen, hun hørte hendes navn kaldes og så en stor skildpadde svømning mod ham.

Tag kepunggungku, "råbte skildpadde", og jeg vil tage dig til den jord "Da Urashima Taro var sikkert og sidder på bagsiden af ​​skildpadden, skildpadden og derefter fortsatte med at sige:". Jeg er en skildpadde, som du mister da jeg var yngre og ikke hjælpeløs i dine garn, og jeg er meget glad for at gengælde din venlighed. "

Før de ankom til stranden, skildpadden Urashima Taro bad om, at om han ville gerne se den vidunderlige liv, der er skjult under havet. Den unge fisker svarede, at det var en oplevelse, som ville være meget rart. På et øjeblik, de begge dykkede ind i den grønne vand. Urashima klamrede bagsiden af ​​skildpadder, der fandt ham til dybder umådeligt. Efter tre nætter, de nåede bunden af ​​havet, og ankom til et meget smukt sted, fuld af guld og krystal. Coral og perler og forskellige ædelstene at gøre hendes øjne strålede og ærefrygt, og hvad der er på indersiden af ​​slottet gør ham undrede igen, belyst med fiskeskæl smuk glans.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar