Laman

Minggu, 11 Desember 2016

Kisah urashima taro versi bahasa Latvia

Kisah urashima taro versi bahasa Latvia


Vecos laikos, kad bija zvejnieks nosaukts Urashima Taro. Viņš bija ļoti jauks, jauns un spēcīgs, viņš varētu burāt laiva daudz viedo nekā tie, kas dzīvo no pludmales mājā. Viņš bieži nopeldējuši tālu jūrā, kur kaimiņi bieži pieminētu savus vecākus, ka varbūt kādu dienu viņš iet pārāk tālu jūrā un nekad atgriezties vēlreiz.

Viņas vecāki zina tas ir, tomēr, viņi saprata, ka viņa dēls ir ļoti labi burāšana, un tie nekad nav pārāk mengkuatirkannya. Pat ja Urashima atgriežas lēnāk, nekā gaidīts, viņi vienmēr gaidīja viņu bez nelabums. Urashima viņi mīl vairāk nekā savu dzīvi, un esam lepni, ka viņš ir ļoti drosmīgs un spēcīgs, nekā zēni kaimiņiem.

Kādu rītu, Urashima Taro devās veikt nozveju savā tīklā, kā ditebarkannya vakar vakarā. Vienā no webs, starp zivīm, kas tiek nozvejotas, viņš atrada nelielu bruņurupucis, kas nāk sapinušies. Turtle paķert to un ievieto to savā laivā, viņš glabā drošā vietā, lai viņa varētu veikt viņas mājās. Bet ar bijību, klausoties bruņurupuča Urashima atsaucās balsī ļoti klusu. "Kas ir mans jautājums jums?" jautāja bruņurupucis. "Es biju pārāk maz ēst, un pārāk jauni, lai paiet ilgs laiks, kamēr es kļuvu liels. Apžēlojies par mani un ņem mani atpakaļ jūrā, jo es negribu mirt." Urashima Taro laipni žēl paa maz bruņurupucis, kurš lūdza, ka viņš let aiziet no maz bruņurupuči atpakaļ jūrā.

Dažus gadus pēc šī incidenta, kad Urashima Taro iet buru pārāk tālu jūrā, slikta vētra hits laiva nāca un lauza laivu gabalos. Urashima ir lielisks peldētājs, un viņa turpina censties, lai nokļūtu līdz pludmalei ar peldēšanu, bet attālums starp viņu un pludmali ir pārāk tālu, un toreiz jūra bija ļoti sīva, viņa vara mazinājusies, un viņš ir sācis grimt lēnām. Kad viņš pametusi un domāja, ka viņa nekad redzēt savu tēvu atkal, viņa dzirdēja viņas vārds sauc un redzēja lielu bruņurupucis peldēšana pret viņu.

Veikt kepunggungku, "iesaucās bruņurupuci," un es jūs aizvedīs uz zemi "Kad Urashima Taro bija drošs un sēdēja aizmugurē bruņurupucis, bruņurupucis un tad piebilda:". Es esmu bruņurupucis, ka jūs zaudēt, kad es biju jaunāks, un nebija bezpalīdzīgs jūsu tīkliem, un es esmu ļoti gandarīts atbildēt jūsu laipnību. "

Pirms viņi ieradās pludmalē, bruņurupucis Urashima Taro lūdza, vai viņš vēlētos redzēt brīnišķīgo dzīvi, kas ir paslēpta zem jūras. Jaunais zvejnieks atbildēja, ka tā bija pieredze, kas būtu ļoti jauki. Vienā mirklī, viņi abi ienira zaļajā ūdenī. Urashima clutching atpakaļ bruņurupučiem, kas aizveda viņu uz dziļumā neizmērojami. Pēc trīs naktis, viņi sasniedza jūras dibenu, un nonāca pie ļoti skaistā vietā, pilna ar zelta un kristāla. Koraļļu un pērles un dažādi dārgakmeņi lai viņas acis mirdzēja un bijību, un to, kas ir iekšpusē pils ir padarīt viņu brīnījās atkal, izgaismots ar zivīm svari skaistu spīdumu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar