Laman

Jumat, 09 Desember 2016

Kisah urashima taro versi bahasa estonia

Kisah urashima taro versi bahasa estonia


Vanasti, kui ei olnud kalamees nimega Urashima Taro. Ta oli väga kena, noor ja tugev, ta võiks sõita paadiga palju intelligentsem kui need, kes elavad rannas maja. Ta tihti sõitnud kaugele merele, kus naabrid sageli mälestuseks tema vanemad, et äkki ühel päeval ta läheks liiga kaugele merele ja mitte kunagi tagasi tulla.



Tema vanemad teavad, see on, aga nad mõistsid, et tema poeg on väga hea purjetamine, ja nad ei ole kunagi liiga mengkuatirkannya. Isegi kui Urashima tagasi oodatust aeglasemalt, nad alati ootas teda ilma pööritustunne. Urashima nad armastavad rohkem kui oma elu, ja oleme uhked, et ta on väga julge ja tugev kui poisid naabrid.

Ühel hommikul, Urashima Taro käis võtta saagi oma net, nagu ditebarkannya eile õhtul. Ühes võrke, kalade hulgas, mis on püütud, leidis ta väike kilpkonn, mis tulevad takerdunud. Turtle haarata ja panna see oma paat, ta hoida kindlas kohas, nii et ta saab võtta koju. Aga aukartust, kuulates kilpkonn Urashima anus häälega väga pehmelt. "Mis on minu küsimus teile?" küsis kilpkonn. "Ma olin liiga vähe süüa, ja liiga noor, et võtab kaua aega, kuni ma sai suur. Halasta mulle ja võta mind tagasi merre, sest ma ei taha surra." Urashima Taro lahkelt kahju paa vähe kilpkonn, kes anus, et ta lahti lasta natuke kilpkonnad tagasi merre.

Paar aastat pärast seda intsidenti, kui Urashima Taro minna purjetamine liiga kaugele merele, halb torm tabab paat tuli ja murdis paadi tükki. Urashima on suurepärane ujuja ning ta jätkab püüdma, et saada randa ujudes, kuid vahemaa tema ja rannas on liiga kaugel ja sel ajal meri oli väga äge, tema võim raugenud ning ta on hakanud vajuma aeglaselt. Kui ta loobus ja arvasin, et ta ei näe oma isa jälle, ta kuulis oma nime nimetada ja nägi suurt kilpkonna ujumas tema poole.

Võtke kepunggungku, "hüüdis kilpkonn," ja ma võtan teid maale. "Kui Urashima Taro oli ohutu ja istub taga kilpkonn, kilpkonn ja siis jätkas:" Ma olen kilpkonn, et sa lahti, kui ma olin noorem ja ei abitu oma võrke, ja olen väga rahul, et samaga oma headust. "

Enne kui nad jõudsid randa, kilpkonn Urashima Taro küsis, et kas ta tahaks näha imelist elu, mis on peidetud meri. Noor kalur vastas, et see kogemus, mis oleks väga tore. Hetkega, nad mõlemad sukeldus roheline vesi. Urashima haarame taga kilpkonnad, mis viis ta sügavamal mõõtmatult. Pärast kolme ööd, nad jõudsid mere põhjas, ja saabus väga ilus koht, täis kulda ja kristall. Coral ja pärlid ja erinevate vääriskivide teha tema silmad särasid ja aukartust ja millised on sees lossi teeb ta imestas jällegi valgustatud Kalasoomused ilus sära.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar