Laman

Rabu, 07 Desember 2016

Kisah urashima taro versi bahasa Bosnia

Kisah urashima taro versi bahasa Bosnia


U starim danima kada je ribar po imenu Urashima Taro. On je bio vrlo lijep, mlad i snažan, mogao je ploviti brod daleko inteligentniji od onih koji žive uz kuću na plaži. On je često plovio daleko na moru, gdje susjedi često znak sjećanja njenih roditelja da možda jednog dana on bi išao tako daleko na moru i nikada neće vratiti.



Njeni roditelji znaju to je, međutim, oni su shvatili da je njegov sin je vrlo dobar u jedrenju, a oni nikada nisu previše mengkuatirkannya. Čak i ako Urashima vratiti sporije nego što se očekivalo, što uvijek čekali njega bez Qualm. Urashima vole više od vlastitog života, i ponosni da je vrlo hrabar i moćniji od dječaka susjeda.

Jednog jutra, Urashima Taro je da se ulov u njegovu mrežu, kao ditebarkannya sinoć. U jednom od koprene, među ribe koji je uhvaćen, on je pronašao mali kornjača koje dolaze zakačiti. Kornjača zgrabi ga i stavio ga u svoj brod, on je držao na sigurnom mjestu, tako da ona može odvesti kući. Ali sa strahopoštovanjem, slušajući kornjača Urashima se izjasnio u glas vrlo tiho. "Koja je moja poenta za tebe?" pitao kornjača. "Bio sam premalo za jesti, a premlad da se dugo vremena dok nisam postao veliki. Smiluj na mene i odvesti me u more, jer ne želim da umrem." Urashima Taro ljubazno šteta paa malo kornjača koji je molio da mu pusti male kornjače natrag u more.

Nekoliko godina nakon ovog incidenta, kada Urashima Taro ići jedrenje previše daleko na moru, loš oluje brod je došao i razbio brod na komade. Urashima je odličan plivač, a ona i dalje nastojati, kako bi došli do plaže uz kupanje, ali udaljenost između njega i plaže je predaleko i tada mora je bio vrlo žestok, njegova moć oslabila, a on je počeo da polako tone. Kada je odustao i mislila da više nikada neće vidjeti svog oca, ona je čula svoje ime zove i vidio veliki kornjača pliva prema njemu.

Take kepunggungku, "uzviknu kornjača", i ja ću vas odvesti u zemlju "Kada Urashima Taro bio siguran i sjedi u zadnjem kornjača, kornjača, a zatim je rekao:". Ja sam kornjaču da izgubite, kada sam bio mlađi i nisam bespomoćan u svojim mrežama, i ja sam vrlo zadovoljan da uzvrati tvoju dobrotu. "

Prije nego što su stigli na plaži, kornjača Urashima Taro pitao da li bi voleo da vidim divan život koji se krije pod morem. Mladi ribar je odgovorio da je to iskustvo koje bi bilo jako lijepo. U jednom trenutku, oboje bacio u zelenu vodu. Urashima držeći leđa kornjača koji ga je odveo u dubine neizmerno. Nakon tri noći, stigli su na dnu mora, i stigao na vrlo lijepom mjestu, puna zlata i kristala. Coral i bisera i razne dragog kamenja da joj oči iskrile i strahopoštovanje, a ono što je na unutrašnjost palače je što ga ponovo divili, osvijetljen s ribom vage prekrasnim sjaj.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar